15 Kasım 2009 Pazar

MAHER ZAİN





'Mesut kurtis in beloved albümündeki never forget isimli şarkıya yaptığı düetle ismini duyuran maher zain üzerinde çalıştığı thank you allah isimli albümü yakında piyasada olacak' diyordu internetteki sayfalarında ama bir türlü çıkamadı bu albüm Temmuzdan beri bekliyorum:( benim gibi ezgiyii yok yok aslında ezgi değil daha çok şarkı formatında dini müzikler sevenlere tavsiyemdir arkadaşlar..Harika bir ses ben bayıldım çok güzelde bir hikayesi var..Ben google çevirisiyle anlayabildiğim kadarını anlatayım;aslen Lübnanlı İsveç'te yetişmiş sanatçı müziğe gönül verenlerden.Havacılık mühendisliği okuyor ama okul zamanı bile arkadaşlarıyla rap müzik yapıp eğleniyorlar(gece tabii).. Neyse velhasıl zaman içerisinde İsveç'te ünlü bir prodüktör ile tanışıyor bir sanatçıya vokal yapmak için Newyork'a taşınıyor,burada pek çok sanatçıyla çalışıyor ama yinede huzursuzdur..'Evet müziği seviyorum ama onu çevreleyen şeylere karşı nefret hissediyorum'diyor.Vee pılını pırtını toplayıp İsveç'e geri dönüyor(burası tam Türk işi oldu:)) )Yine zaman içerisinde(buraları ben katıyorum napiim ancak böyle toparlıyorum kafam karıştı:) )yerel camiye diyorki semt içinde olsa gerek gitmeye başlıyor ve orada müslüman kardeşleriyle tanışıyor.Bir süre sonra içindeki boşluğun bu olduğunu fark ediyor ve Mesut Kurtis'in vokalini yapmaya başlıyor..O'da tutuyor Maherciğimin elinden şöhret yapıyor:))) ÖFF YAHU UZUN ZAMANDIR BU POSTU YAPMAK İSTİYORDUM AMA ZOR OLACAK DİYE BAKMIYORDUM BİLE AMA GERÇEKTEN ÇOK SEVEREK DİNLİYORUM Bİ KULAK VERİN NE OLUR HAKSIZMIYIM:((
face book ta sayfası var orada şarkılarını rahatlıkla dinleyebilirsiniz..

Hiç yorum yok: