7 Eylül 2009 Pazartesi

REYHANİ RENKLER:))


Ramazan dolayısıyla hiç bir şey yazamıyorum inşallah yavaş yavaş toparlamaya başlıyorum tesettür giyimi üzerine bayağı bir birikimim oldu Ekimde kurslarda açılınca caanım arkadaşlarımında ürettikleri harika cicileri yayınlamak istiyorum gerçekten defiledekileri aratmayacak gibiler..Aaa bu arada hiç bahsetmedim tabi çiçeği burnunda bir blog olduğu için:))Ben geçen yıl ismek giyim öğrencisiydim bu yılda inşallah öyle olacak bu gün kayıt yaptık tekrar.Henüz çok iyi değilim ama olurum inşallah çok fazla araştırıyorum ama bi de uygulamaya geçsem:((bazen hazırda çok güzel şeyler buluyorum çok ucuza zamanla sizlerle onlarıda paylaşıcam..Blog kurmayı Laçin'in ve Bilun'un ürettiklerini gördükçe kafamda şekillendirdim çok tatlılar gerçekten..Bana verdikleri ilham için minnettarım onlara hayranlıkla izliyorum:))Umarım zamanla bende onlar gibi profesyonel bişeyler yaparım:))

Hiç yorum yok: