17 Ağustos 2011 Çarşamba

PEMBE PIRILTILAR BUTİK











Merhaba, tesettür giyimde farklılık arayanlara güzel bir önerim var.
Fatih'te çiçeği burnunda çok cici bir mağaza açılmış
(2ay olmuş ve ben yeni keşfettim inanılır gibi değil:D)
Pembe Pırıltılar Butik'te Merve hanım tasarladığı kıyafetleri diktirip müşterilerine sunuyor..
Artık her mağazada aynı şeyleri görmekten benim gibi sizde sıkıldıysanız bi uğrayın diyor,
hemen adresi yazıyorum:

Fevzipaşa Cad. Zülal-i Çeşme Sk. No:2/A Fatih, İstanbul 
Tel: 212 533 0977

               Bu arada iletişim kurmak için face book adresini ekleyebilirsiniz;
             
http://www.facebook.com/update_security_info.php?wizard=1#!/profile.php?id=100002550863020&sk=wall
































Fevzipaşa Cad. Zülal-i Çeşme Sk. No:2/A Fatih, İstanbul
Tel: 212 533 0977
 
http://www.facebook.com/update_security_info.php?wizard=1#!/profile.php?id=100002550863020&sk=wall
 
Merve hanım

3 yorum:

nohut oda dedi ki...

hayırlı olsun ne guzel boyle yenı atılımlar gormek..

ak blog dedi ki...

ilginç bir tasarım ama güzel ve beğendim.

Adsız dedi ki...

çok uzun süredir fatih te dolaşmamıştım önceki gün biraz dolanma fırsatım oldu burayı gördüm fakat vakitsizlikten kıyafetlere bakamamıştım yanii fotoğraflar çok iyi oldu güzel etekler varmış...