4 Mayıs 2011 Çarşamba

ARMİNE 2011 İLKBAHAR/YAZ MODELLERİ







Bu desen eşarplara bayılıyorum:))

Renkler çok hoş..




Eşarp ayrı pardesü bi ayrı güzel değilmi:))

Bu sezon internetten gördüğüm kadarıyla en favori modelim..


Bu kez sadece eşarp değil ,diğer ürünleride paylaşmak istedim sizinle..
Gerçi çok yayınlayan oldu ama sırf en alttaki pembe kap modelini  yayınlamak için diğer modelleride paylaştım:))
Ayrıca mağazada çapa desenli  çok güzel eteklerini de görmüştüm..
Armine artık bayağı bir tarzını oturttu diye düşünüyorum,en az Aker ve Tekbir markaları gibi akıllarda yer etti.

5 yorum:

esengül dedi ki...

gerçekten çok güzel,eşarplarda elbiseler de...
sevgiyle kalın

Adsız dedi ki...

yanlız sondaki elbise degil kap..

reyhanirenkler moda dedi ki...

esengül;teşekkür ederim tatlım..
Adsız;haklısın çok incelememişim Armine'de göremedim modeli yanlış yazmışım değiştiriyorum hemen:))

durme durme dedi ki...

sondaki pudra rengi olana bayıldım, çok zarif görünüyor.

NESLiiCE dedi ki...

Hepside cok güzel gercekten