5 Aralık 2010 Pazar

ÜÇÜ BİR ARADA MİM:))

1) Sevgili arkadaşım http://azelya-azelya.blogspot.com/  beni mimlemiş bu aralar fazla ilgilenemiyorum yine bloğumla ancak dönebildim kusura bakmayın ne olur..
*Mim Konusu alışkanlıklar gariplikler*

*Alışkanlık,olarak daha çok sevdiğim insanları yakınımda görmek sanırım,
*Takıntılıyımdır biraz benim olan herşeyin elimin altında olmasını isterim bir başkası işin içine girerse  kesin dağılıyorum..
*Gariplikler,yeni bi huy edindim şu face book denen sitede sinirimi bozanlara duvara yazarak tepki veriyorum(sonra da kendime çok gülüyorum tabii)
*Almak istediğim bişey varsa alana kadar uyumam:DD
*Telefonum sessizdedir benim unuturum hep arayanlar ifrit olur özellikle de babam her defasında söylenir niye açmıyosun diye:))Kasten yaptığımı düşünüpte bana fazla tepki veren arkadaşlarım bile oluyor..
*Son olarak aslında garip değil ama insanlara garip geliyor sanırım;sebepsiz yere tepki gördüysem kim olursa olsun çok yumuşak yüzlü olduğum için suçsuz bile olsam özür bekliyorlar,asla özür dilemem o insanı kaybetmek pahasına bile olsa burada garip olan bence karşımdaki insanın tavrı..

2)İkinci mimim sevgili  http://ecrensehiristanbul.blogspot.com/ kardeşim demek istiyorum O'na sık sık görüşmesekte gerçekten sevdiğim bir blogger kardeşim:))

1. En sevdiğiniz kelime?
Bismillah

2. Nefret ettiğiniz kelime?
Kes sesini(kelime olmadı gerçi ama)

3. Ne sizi heyecanlandırır?
Sevdiklerim ve kendim adıma güzel gelişen durumlar(genel olarak)

4. Heyecanınızı ne öldürür?
Başladığım bir işte ters giden olaylar,art arda yaşanan olumsuzluklar

5. En sevdiğiniz ses nedir?
Ezan – ney-çocuk sesleri(çığlık atan değil tabii)

6. Nefret ettiğiniz ses nedir?
Bağıran insanların sesleri,korna,karga ve eşek sesleri..

7. Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?
Ben bir bayanın yine bayana yaraşır bir iş yapması taraftarıyım..

8. Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz?
Kötü insanları anında yok edip huzuru bozmalarını engelleme yeteneği :)

9. Kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz?
Yine ben yine ben çünkü Rabbim zaten ben olarak yaratacaktı farklı düşünemem..
Kesinlikle kaderci bir insanım

10. Nerede yaşamak isterdiniz?
İl olarak soruluyorsa İstanbul’dayım ve çok seviyorum..

11. En önemli kusurunuz nedir?
İnsanları kolay affedip beni kullanmalarına izin vermem, herkesi kendim gibi sanıp yüzlerine konuşuyorum ki bu daha çok dedikodu yapmalarına ve kıskanmalarına sebep oluyormuş..(bunu da yeni öğrendim)

12. Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi?
Arada birde olsa bilmediği konuda ahkam kesip kültürlü görüntüsü vermeye çalışan cahil ukala tiplerin çaktırmadan ağzının payını veriyorum ve oh be diyorum:DD

13. Kahramanınız kim?
Öncelikle sevgili Peygamberimiz(s.a.v) ve sonra canım babam..

14. En çok kullandığınız küfür?
Şapşal..

15. Şu anki ruh haliniz nasıl?
Birilerine kırgın; haksız düşünceleri ve tavırları için.. (görmezden geliyorum..)

16. Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?
Sen doğru ol Rabbim her zaman bir kolaylık verir..
 

17. Mutluluk rüyanız nedir?
O kadar çok var ki,yazamıycam bana kalsın:))

18. Sizce mutsuzluğun tanımı?
İnsanın mutsuzluğu karşısındakini üzmesidir ,sevdiklerini düşünmemesi,birde sevdiklerinin onu anlamaması,haksız iftira,kıskanılmak..vs

19. Nasıl ölmek isterdiniz?
Şehit olarak,imanlı ölmek isterim tabii önce tam anlamıyla kendime çeki düzen vermem lazım(Ama Rabbim dilerse oda olur,önemli olan öldükten sonraki konumum Rabbim huzuru ilahisine alnı ak olarak çıkmamı,çıkmamızı nasip etsin inşallah..
20. Öldüğünüzde cennete giderseniz ALLAH 'ın size ne söylemesini istersiniz?
Kulların vasıflısı hoş geldin(Vasfiye’ciğim çok güzeldi aldım)
         
           *Sadece bu mimi sevgili arkadaşlarıma yolluyorum:                    
                       http://turkuazesarp.blogspot.com/
                       http://styleylul.blogspot.com/
                       http://yarimayfashion.blogspot.com/  (hemşom:DD)
                       
3) Son olarak sevgili arkadaşım http://deepblueeagle.blogspot.com/ mimlemiş beni..
Mim konusu: “Şimdi sizden anılarınızla, anılarınızın değeriyle ve onları yüklediğiniz eşyalarla ilgili bir yazı yazmanızı istiyorum”.
 
  Herkesin hayatında yaşadığı güzellikleri ilerleyen zamanlarda bir şarkıyı duyduğu zaman veya herhangi birşeyle anımsaması mutluluk verici bana göre:)Özellikle çocukluğumla ilgilidir benim değer verdiğim anılarım ve tabii ki arkadaşlarım..Zaman zaman düşünürüm görüşemediklerimle acaba neredeler,ne haldeler diye..
Eşyayla ilgili bişey yazamıycam çünkü kalabalık ortamda ne eşya kalıyor nede başka bişey:))
Bizim afacanların canı sağolsun..

Beni mimleyen arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum
                                                           Sevgiler...

1 yorum:

HASRET dedi ki...

HERKESE DUYURULUR :

KuRaBiYe adli ETKINLIK baslattim (05 Aralik - 05 Ocak) , herkes davetlimdir..

Katirlirsan cok mutlu olurum :) sevgiler..