12 Ekim 2010 Salı

ZARA ÇOCUK MODASI














Bu gün arkadaşlarım ve benim için çok sıkıcı bir gündü.Fatih'te dolaşırken Hıstorıa alış-veriş merkezine
inmeye karar verdik.Mağazaları dolaşırken sıra geldi Zara'ya,çocuk katına çıkalım diye ısrar ettim iyiki de
ısrar etmişim çocuk kıyafetlerine bayıldık o sıkıntıyı bi çırpıda atıverdik:))         
Çocuk sever gibi kıyafetleri sevdik ama haksızda sayılmayız değilmi
Allah'ım nasıl güzeller nasıl güzeller insanın hepsini toplayası geliyor:))
 Hep kendimizi düşünüyoruz birazda çocuklara hitap etmeliyiz dedim ve başladım çaktırmadan çekmeye,
sağı solu belli olmuyor mağazadakilerin olur ya problem çıkmadan halledeyim dedim..
Özellikle mantolara bayıldım.Minik kuzuları olanlara tavsiyem bi uğrayın diyorum çünkü
diğer markalara göre fiyatları normal diye düşünüyorum..

Bu arada yazılarımın olduğu gibi kopyalanıp yayınlandığını fark ettim..Ya hu bu gidişe dur diyecek bi sistem yokmuuu:((

 reyhanirenkler@gmail.com

2 yorum:

zssm dedi ki...

sana katılıyorum..
ben de bayılıyorum zara baby modellerine...
dediğin gibi insanın hepsini toplayası geliyor:)

Mor Menekşe dedi ki...

oyy hepsi şahane,
ama kız çocuklarınınki bi başka güzel :))