9 Aralık 2009 Çarşamba

KURSTAN ŞAHANELER






Eveeeet artık bazı hamarat arkadaşlarım seri üretime geçtiler:))kırmızı pardesü ve madonna kumaştan etek güzel arkadaşım Esinciimin eseri çok da güzel taşıyor ama pardesüyü çok kıskandım ben denedim:))mor etek Şeymacıımın canım çok da yakışmıştı ellerine sağlık cancağızlarımın devamı gelecek inşallah:))

17 yorum:

naki dedi ki...

heyy süper şeler..ellerınız saglık canım.
daaha cok seyler görmek dilegiyle :)

didem gül - turkuaz esarp dedi ki...

hepsi çok güzel reyhancım arkadaşlarının ellerine sağlık kırmızı pardesüyü çok beğendim :)

didem gül - turkuaz esarp dedi ki...

hepsi çok güzel reyhancım arkadaşlarının ellerine sağlık kırmızı pardesüyü çok beğendim :)

Victora dedi ki...

ben olsam pardesüyü çıkarmak istemezdim çok güzel:) düğünlerde abiye takıma alternatif. maşallah size...

SİHİR dedi ki...

pardesü gerçekten güzel dikilmiş.iyi günlerde giysin inş sahibi.

rosamary dedi ki...

harikaa!!

Butterfly_FASHION_ dedi ki...

kirmizi manto cok güzelmis..

reyhan(türban,tesettür,eşarp bağlama) dedi ki...

naki;inşallah canım sağolsun arkadaşlarım çok yardımcı oluyorlar makine yoktu yanımda hallettiler hemen:))
didemcim sağol tatlım kalıbını verecek canım arkadaşım inşallah bende yapmayı düşünüyorum:))
victora;bende istemedim ama kıyamam arkadaşıma o kadar alçak gönüllü ki:( bu arada sahibide bi düğün için yetiştirmişti çok hoş olmuş gerçekten.

jeliboncuk dedi ki...

yaaa bende gidiyordum kursa yarım bırakmak zorunda kaldım:( bizimkilerde çok güzel şeyler dikiyordu ben daha ilk eteğimi bile dikememiştim:( ama pardesü bir harika olmuş zaten iki kuruş fazla olsun kırmızı olsun diye boşuna dememişler:)

dakikadanonce dedi ki...

kırmızı pardesüye bende bayıldım arkadaşının ellerine sağlık. madonna desenli etek te çok hoş olmuş.

SİHİRLİSEPET dedi ki...

Madonna kumaştan etek çok hoşmuuuuş.bide bildiğin bi yerde gazete desenli kumaş satışı var mı?

sekerbulutu dedi ki...

mor eteğe bayıldım bende, ellerine sağlık arkadaşlarının

reyhan(türban,tesettür,eşarp bağlama) dedi ki...

jeliboncuk;canım keşke devam etseydin bana önceleri dikişe git dediklerinde gülerdim ne kadar cahilmişim:))ortam çok güzel süper işler çıkarıyorlar:))kırmızı bencede hep olsun..
dakikadanönce&şeker bulutu;sağolun arkadaşlar:))
sihirlisepet;canım bilmiyorum ki bana da alsın diye tembihledim sorarım bi:))

Adsız dedi ki...

valla bizim kızlara nasıl yetişecez cnm bilmiyom ama pardesüye bayıldımmmm esinim modelini istiyorummm bnnnnnnnnnn:(((((((((((((

esin dedi ki...

canım arkadaşım sana sadece kırmızı pardüse değil ne giysen çok yakışıyor...çok güzel taşıyorsın...senin vaktin olsa kendine çok daha iyilerini dikersin hiç şüpsem yok.iyiki tanımışım sizi:)

reyhan(türban,tesettür,eşarp bağlama) dedi ki...

esiniiiim canım benim sağol varol vallahi sen öylesin maaşallah değme mankenlere taş çıkartırsın iyiki dikmişsin pardüseyi ellerine sağlık gözümüz gönlümüz açıldı;)iyi ki varsın canımıniçi hep ol emi:))

Ruveyda dedi ki...

yaaa kırmızı pardesü çok süper
arkadaşınızı tebrik ediyorum